إرسال موضوع جديد هذا الموضوع مغلق ، لا تستطيع تعديله أو إضافة الردود عليه  [ 2 مشاركة ] 
الكاتب رسالة
 عنوان المشاركة: سرى الخطير الى وحد لون بشرتى
مرسل: الخميس فبراير 16, 2012 12:53 am 
غير متصل
عضو جديد
عضو جديد

سرى الخطير الى وحد لون بشرتى

بعد التحيه والسلام عليكم انا بشكر الردود على موضوعى السابق عمل شاور فى البيت والان هكلم عن تجربتى مع بشرتى السنه اللى فاتت بعد ماالشمس حرقتها ووشى باظ وبقع وايه كان السر انه رجع احلى من الاول بص يا لهلوبتى علشان ما طولش عليكى الحمد لله انا بيضه ومعروف عنى ان وشى صافى وجميل وده كان بميزنى تخيلى بيقى اما اجد كل من حولى عندما ينظروا ليه يقولوا ايه اللى حصل وبوظ وشيك نفسيتى تعبت و رحت للدكتور وقال لى ان نسبه الملامين ذادت فى بشرتك ودة اللى سبب البقع ديت معلش اسمعونى للاخر العلاج نتجته ضعيفه شويه عايز وقت قولت اتجه للطبيعه احسن عملت مسكات بطمى المغربى والترمس بصراحه وشى بدء يتعدل بس فى اثار لحد ما سمعت دكتور عادل عبد العال بكلم عن السحر الخطير اللى رجع وشى زى ما كان ووحد بشرتى فى لونها هو نبات الصبار انا مش هقولكم خله وشى عامل ازاى و على فكره ده حديث عن سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم صدقت يا رسول الله غير انه الصبار بيحافظ على شباب البشره من التجاعيد انا بيقى اشتريت زرعه صبار وديت رخصيه من اى مشتل وحطيتها فى البلكونه وكل اما اخد منها تطلع غيرها و بعمل مسك الصبار ده بانى بفتح الصبار واخد الماده الزجه التى بداخله انا اسفه لانى اكلمت كتير بس بجد تجربه شخصيه ومش مكلفه

أعلى

عنوان المشاركة: سرى الخطير الى وحد لون بشرتى
مرسل: الخميس فبراير 16, 2012 5:35 am 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
مكان: المنصورة
مغلق للتكرار

لا اله الا الله محمد رسول الله

أعلى

إرسال موضوع جديد هذا الموضوع مغلق ، لا تستطيع تعديله أو إضافة الردود عليه  [ 2 مشاركة ]