إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ 9 مشاركة ] 
الكاتب رسالة
 عنوان المشاركة: كلمة شكر
مرسل: السبت مارس 31, 2012 6:34 pm 
غير متصل
عضو جديد
عضو جديد

كلمة شكر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحقيقه كلمات الشكر مش كفايه على مجهودك الرائع يالهلوبه واقسم بالله ان فعلا هذا المنتدى كنز لكل من يحبون شغل الكروشيه واذا كنت املك ان اهديكى وسام على الشروحات بالكتابه والصور والباترونات بحجمها الجميل والواضح لكنت اهديتك اكثر من وسام, حقيقى استفادتى من منتداكى كبيره وسوف تساعدنى كثيرا فى اعمال عظيمه وبفضل الله سيكون لمنتداكى الحافز الاكبر لكل ما سأقوم به من نشاط بالرغم من كبر سنى,بارك الله لكى وفيكى وبارك الله فى كل من يقوم بمنتداكى بالمساهمه فى تعليم والرقى بالعمل واضاعة وقت الفراغ لما فيه الصالح فالمنتدى طبق المقولة التى تقول: اعطنى سناره لكى اصتاد السمك ولا تعطينى سمكه لاكلها
مرة تانيه الف شكر ويارب بالتوفيق دائما لكل ماهو خير وجزاكى الله كل الخير.
ماما سميحه
اتشرف بأننى عضوه جديده

أعلى

مرسل: السبت مارس 31, 2012 8:47 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
مكان: المنصورة

صورة
والله ماما سميحه كلماتك جت فى وقتها رفعتى معنوياتى بعد ياس واحباط من قلة الزوار والتفاعل فى المنتدى
وبعد كلامك الجميل قوى ده الواحد حس ان تعبه مش بيروح هباء

بجد انا اللى بشكرك والشرف ليا انك انضميتى ونورتى المنتدى المتواضع وان شاء الله بعد كلامك ده نفسى اجمع كل ما يقال ويكتب ويباع عن الكروشيه وعن جميع الاشغال اليدوية لانها عشقى الوحيد فى هذه الدنيا

وبتمنى من الله ان تستفيدى من المنتدى اكبر استفاده واى سؤال او استفسار انا فى خدمتك دائما
ويارب اكون سبب فى تحبيب هذه الاشغال اليدويه للبنات والسيدات

أسأل الله ان يوفقك فى جميع اعمالك وربنا يديكى الصحه وطولة العمر يا ماما سميحه

دورة تعلم الكروشيه من البداية وحتى الإحتراف

صورة

أعلى

مرسل: السبت مارس 31, 2012 8:54 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام

اهلا بكى ماما سميحه منورة المنتدى

هذه الكلمة وسام شرف على صدورنا ودفعة لينا لتقديم المزيد

شكرااا لكى

لا اله الا الله محمد رسول الله

أعلى

عنوان المشاركة: فكره مفيده
مرسل: الثلاثاء إبريل 03, 2012 1:47 pm 
غير متصل
عضو جديد
عضو جديد
اولا شكرا على كلماتكم وصدقونى انا كتبت كلمة حق واجب على اوصلها لكم,رأيى اننا ممكن نفيد اكبر عدد ممكن من البنات اللى مش بتسمح لهم الظروف بالتواصل من خلال النت ونجد وسيله مقرؤه تعلمهم وتحببهم فى الكروشيه واى شكل من اشكال الفنون واذا نجحنا فى توصيل المعلومات بشكل مبسط وعلى مراحل وفى متناول اى يد من حيث التكاليف الماديه حانكون نجحنا فى تنمية مواهب من الصغر والارتقاء بالذوق العام وربنا يجعلنا سبب فى فتح ابواب رزق لكل محبى الاعمال اليدويه , الحقيقه انا باحلم وانشاء الله حاأعمل على تحقيقه بس الفضل لله ثم لكم لانى لقيت استفاده عظيمه وشامله فى منتداكى, واذا قدرنا نساعد البنات الصغيره ازاى يمسكوا ابرة الكروشيه ويعملوا سلسله يبقى نجحنا فى خلق جيل اروع من الصين ويكسب من عمل يده بامكانيات بسيطه ويقدر وقت الفراغ ومن هنا حتلاقى مبدعات فى فن الكروشيه وكل الفنون اليدويه, انا طولت شويه سامحينى بس عندى امل انى اساعد فى توصيل كل مااكتسبته من خبرات فى الاعمال اليدويه وممكن يعود بفائده على من لديها الرغبه.تحياتى واطيب تمنياتى بالتوفيق
ماما سميحه

أعلى

عنوان المشاركة: Re: فكره مفيده
مرسل: الأربعاء إبريل 04, 2012 1:05 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
ماما سميحه كتب:
اولا شكرا على كلماتكم وصدقونى انا كتبت كلمة حق واجب على اوصلها لكم,رأيى اننا ممكن نفيد اكبر عدد ممكن من البنات اللى مش بتسمح لهم الظروف بالتواصل من خلال النت ونجد وسيله مقرؤه تعلمهم وتحببهم فى الكروشيه واى شكل من اشكال الفنون واذا نجحنا فى توصيل المعلومات بشكل مبسط وعلى مراحل وفى متناول اى يد من حيث التكاليف الماديه حانكون نجحنا فى تنمية مواهب من الصغر والارتقاء بالذوق العام وربنا يجعلنا سبب فى فتح ابواب رزق لكل محبى الاعمال اليدويه , الحقيقه انا باحلم وانشاء الله حاأعمل على تحقيقه بس الفضل لله ثم لكم لانى لقيت استفاده عظيمه وشامله فى منتداكى, واذا قدرنا نساعد البنات الصغيره ازاى يمسكوا ابرة الكروشيه ويعملوا سلسله يبقى نجحنا فى خلق جيل اروع من الصين ويكسب من عمل يده بامكانيات بسيطه ويقدر وقت الفراغ ومن هنا حتلاقى مبدعات فى فن الكروشيه وكل الفنون اليدويه, انا طولت شويه سامحينى بس عندى امل انى اساعد فى توصيل كل مااكتسبته من خبرات فى الاعمال اليدويه وممكن يعود بفائده على من لديها الرغبه.تحياتى واطيب تمنياتى بالتوفيق
ماما سميحه

كلماتك صادقة ولذلك تصل الى القلب بسهولة

شكرا لاهتمامك ماما سميحه

والاشياء العظيمة دائما تبدأ بحلم بسيط ان شاء الله نقدر نحققه

اتمنى لك التوفيق

صورة

أعلى

عنوان المشاركة: Re: كلمة شكر
مرسل: الاثنين يوليو 09, 2012 1:00 am 
غير متصل
عضو جديد
عضو جديد
يب وانا اضيــــــف صوتي لــ ماماسميحه بصراااحة المنتدى راااااائع جدن انا في بداية الصيفية فراغ ومافي شي يسلي فقلت يلا خليني اتعلم كروشيه وصراحة لقيت منتداااكي ي لهللووبببه راائــع جدن والله يجزااااااااك خير على الجهد الجباااااار الله يجعله ف موازييينك ي رب وكمااان انا واثقه انو بيزيد تفاعل البنات ماشاء الله المشاهدات كثيرة وتستاااااهلييين وفعلا انتي لهلوبه ي لهلوبه الى الاماااااااااام ^^

أعلى

مرسل: الاثنين يوليو 09, 2012 1:45 am 
غير متصل
عضو نشيط
عضو نشيط
مكان: قاهرة المعز
بصراحه وشهاده مني انا مطلعه عين لعلوبه في التريكو
وماشاء الله عليها بلها طويل جداً وصبوره لابعد الحدود
وبتشرح بكل الطرق لغاية المعلومه ماتوصلك غصب عنك
ومبتقصرش في اي طلب
بس شكلي هتخانق مهاها قريب عشان تعلمنا ترجمة الباترون للتريكو
اوعي تصدقي انا مستنيه وقت ما تفضي
ربنا يجعله في ميزان حسناتك

أعلى

مرسل: الاثنين يوليو 09, 2012 12:04 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
مبتدئة كروشيه كتب:
يب وانا اضيــــــف صوتي لــ ماماسميحه بصراااحة المنتدى راااااائع جدن انا في بداية الصيفية فراغ ومافي شي يسلي فقلت يلا خليني اتعلم كروشيه وصراحة لقيت منتداااكي ي لهللووبببه راائــع جدن والله يجزااااااااك خير على الجهد الجباااااار الله يجعله ف موازييينك ي رب وكمااان انا واثقه انو بيزيد تفاعل البنات ماشاء الله المشاهدات كثيرة وتستاااااهلييين وفعلا انتي لهلوبه ي لهلوبه الى الاماااااااااام ^^

ربنا يكرمك مبتدئه وبشكرك على كلماتك الرقيقه وتشجيعك وان شاء الله اكون عند حسن ظنكم دائما ويارب تستفيدى من المنتدى ولو بمعلومه بسيطه

Salwa ahmed كتب:
بصراحه وشهاده مني انا مطلعه عين لعلوبه في التريكو
وماشاء الله عليها بلها طويل جداً وصبوره لابعد الحدود
وبتشرح بكل الطرق لغاية المعلومه ماتوصلك غصب عنك
ومبتقصرش في اي طلب
بس شكلي هتخانق مهاها قريب عشان تعلمنا ترجمة الباترون للتريكو
اوعي تصدقي انا مستنيه وقت ما تفضي
ربنا يجعله في ميزان حسناتك

والله ياسلوى زى ماقولتلك قبل كدا ودايما هقولها انا بفرح جدا لما بساعد حد وانا دلوقتى مضايقه جدا عشان ماترجمتلكيش الباترون بتاعك
وانا راضيه تطلعى عينى وتتخانقى معايا وتعملى كل اللى نفسك فيه بس فى الاخر ابقى قدرت افيدك بحاجه جايز دى اللى تدخلنى الجنه والله اعلم

كل سنه وكلكوا طيبين ورمضان كريم على الامه الاسلاميه كلها

صورة

أعلى

مرسل: الاثنين يوليو 09, 2012 5:31 pm 
غير متصل
عضو نشيط
عضو نشيط
مكان: قاهرة المعز
ربنا يجازيكي عنا كل خير
ويكون سبب فعلاً في دخولك الجنه