إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ 5 مشاركة ] 
الكاتب رسالة
 عنوان المشاركة: عزيزتى اللهلوبه برجاء قراءة قوانين القسم قبل طرح إستفسارك
مرسل: الجمعة أكتوبر 10, 2014 2:21 am 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
مكان: المنصورة

عزيزتى اللهلوبه برجاء قراءة قوانين القسم قبل طرح إستفسارك

بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزاتى اللهلوبات
كل عام وأنتم بخير

الحقيقة قسم الإستفسارات هنا معصبنى جدا لدرجة إنى معدش ليا نفس أرد على أى سؤال من كتر اللخبطة والدربكة وعدم النظام اللى فى القسم

والحقيقة كمان ان قسم الاستفسارات الهدف منه مش بس عرض الأسئلة والرد عليها ولكن كمان علشان الكل يستفيد من المعلومه فمن الممكن إن يكون هناك أكثر من شخص بيبحث عن إجابه لنفس التساؤلات المطروحه فى القسم

وللأسباب السابقة لازم القسم يبقا منظم ومرتب وواضح بحيث يسهل على الكل فمن ناحيه هيسهل عليا او على اى حد عاوز يرد على الأسئلة ومن ناحية تانية هيسهل على صاحبة السؤال إيجاد الحل وكمان هيسهل على اى حد داخل يدور على اجابه لسؤاله

وبالتالى رجاء وليس أمر إتباع القوانين التاليه فى عرض الإستفسارات

1/ القسم مختص بإستفسارات التريكو فقط ولذلك يمنع وضع أى إستفسار خارج المواضيع المتعلقة بالتريكو

2/ إذا كان السؤال المطروح خاص بأحد المواضيع الموجودة فعلا بالمنتدى فيرجى عرض السؤال داخل الموضوع الأصلى نفسه حتى نثرى الموضوع ويسهل ويسرع أيضا عمليه الرد على الإستفسار فطرح السؤال بعيدا عن الموضوع يشتت

3/ يجب عند طرح سؤالك إختيار عنوان للموضوع معبر عن المشكلة بكل وضوح بدلا من عبارات مثل (أرجو المساعدة) أو(ساعدينى يالهلوبه)

4/ يمنع منعا باتا تكرار عرض نفس المشكله فى أكثر من موضوع حتى لا نشتت أنفسنا ونشتت الزوار

وأشكر تعاونكم مقدما فالمنتدى لكى ينجح ويستمر يجب أن نتعاون على إنجاحه والحفاظ على نظامه وقوانينه

أختكم
لهلوبه

دورة تعلم الكروشيه من البداية وحتى الإحتراف

صورة

أعلى

عنوان المشاركة: Re: عزيزتى اللهلوبه برجاء قراءة قوانين القسم قبل طرح إستفسارك
مرسل: الجمعة أكتوبر 10, 2014 7:52 am 
غير متصل
عضو فعال
عضو فعال

أكيد انا اللي عصبتك لأن سألت سؤالي في مليون الف مكان بس والله مش قصدي انا بس لأني عارفة انك مشغولة في حاجات كتير فبفتكر انك مش بتشوفي الرسالة فعشان كده بكتبها تاني انا اسفة جدا والله مش قصدي :* :* :*
وعموما انا بديت في الاكمام عشان بس ما تتعبيش نفسك وتجاوبي لأني عارفة ان وراكي حاجات كتير تانية وانا بديت في الاكمام وبجرب حاجة كده لو نفعت يبقى مية مية لو ما نفعتش يبقى خلاص انا فعلا أسفة لأني دوشتك كتير بالسؤال بتاعي انا حتى حسيت اني تقلت عليكي جامد واني ونانة اوي مع اني عارفة ان وراكي بيت وعيال غير الاسئلة التانية والطلبات
ربنا يخليكي يا رب ويساعدك :* :)

أعلى

مرسل: الجمعة أكتوبر 10, 2014 11:50 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
lolo92 كتب:

أكيد انا اللي عصبتك لأن سألت سؤالي في مليون الف مكان بس والله مش قصدي انا بس لأني عارفة انك مشغولة في حاجات كتير فبفتكر انك مش بتشوفي الرسالة فعشان كده بكتبها تاني انا اسفة جدا والله مش قصدي :* :* :*
وعموما انا بديت في الاكمام عشان بس ما تتعبيش نفسك وتجاوبي لأني عارفة ان وراكي حاجات كتير تانية وانا بديت في الاكمام وبجرب حاجة كده لو نفعت يبقى مية مية لو ما نفعتش يبقى خلاص انا فعلا أسفة لأني دوشتك كتير بالسؤال بتاعي انا حتى حسيت اني تقلت عليكي جامد واني ونانة اوي مع اني عارفة ان وراكي بيت وعيال غير الاسئلة التانية والطلبات
ربنا يخليكي يا رب ويساعدك :* :)

ماتقوليش الكلام ده يالولو ده انتى صاحبة المكان وخلى الكلام ده طيب للناس الغرب
وبعدين من زمان والقسم ده معصبنى من قبل انتى حتى ماتشتركى فى المنتدى يعنى من الاخر كده متقعديش تحسسى نفسك بالذنب
وانتى بالذات بقا تدوشينى زى مانتى عاوزة
والكلام بجد والله مش موجه لحد بعينه انا بقوله عامة لان كل اللى بيسال سؤال بيقعد يكرر السؤال لحد ماربنا يسهلهالى وادخل اجاوب عليه وانا على فكرة ببقا شايفه السؤال من اول مرة بس الوقت هو اللى مش بيسعفنى ارد على طول
وكمان اللى بيغظنى اكتر ان القسم كله بقا عنوان واحد وهو انقذينى يالهلوبه وده بيضر بالمنتدى وكمان بنتعاقب من جوجل
بس دى كلها فنيات انتوا ملكوش دعوه بيها

والغلط غلطى انا لان المفروض كنت وضحت القوانين والاساليب دى من ساعة ما فتحنا المنتدى

المهم اللى فات مات وان شاء الله الجاى يكون اجمل

ومش عاوزاكى تزعلى من الكلام لانه بجد والله مش موجه ليكى ولا لاى حد تانى
واسفه جدا انى ضايقتك

صورة

أعلى

مرسل: السبت أكتوبر 11, 2014 3:06 pm 
غير متصل
عضو فعال
عضو فعال
الالالا ما تفهميش غلط والله ما ضايقتنيش ولا حاجة انا اصلا من قبل ما تكتبي القانون ده وانا حاسة بالذنب وحسيت اني بزن كتير اوي عشان كده بديت في الشغل وقلت ما اجرب انا هو انا لازم اسأل على كل خطوة ما هو الغلط هيعلمني

يعني مش انتي اللي حسستيني بالذنب ولا حاجة انا بس حبيت اعتذرلك مش اكتر والله :)
وربنا يخليكي لينا دايما ويقدرك على انك تخلصي اللي وراكي كل باذن الله :)

أعلى

مرسل: الأحد نوفمبر 16, 2014 11:31 pm 
غير متصل
مراقب عام
مراقب عام
lolo92 كتب:
الالالا ما تفهميش غلط والله ما ضايقتنيش ولا حاجة انا اصلا من قبل ما تكتبي القانون ده وانا حاسة بالذنب وحسيت اني بزن كتير اوي عشان كده بديت في الشغل وقلت ما اجرب انا هو انا لازم اسأل على كل خطوة ما هو الغلط هيعلمني

يعني مش انتي اللي حسستيني بالذنب ولا حاجة انا بس حبيت اعتذرلك مش اكتر والله :)
وربنا يخليكي لينا دايما ويقدرك على انك تخلصي اللي وراكي كل باذن الله :)

حبيبى انا تحت امرك فى اى استفسار وفى اى وقت ود الهدف من المنتدى اننا نساعد بعض
وانا كل هدفى من الموضوع ان المنتدى بس يبقا متب اكتر علشان يسهل على الناس

صورة

أعلى

إرسال موضوع جديد الرد على الموضوع  [ 5 مشاركة ] 

أقرا ايضا
قراءة الباترون التريكو